Tack för mig!

Moderator: dguldstrand

misssaigon

Tack för mig!

Inlägg av misssaigon » 13 nov 2013, 09:07

Hej! Jag visste inte vart jag skulle publicera denna tråd så den fick hamna under information. Jag har spelat i wordfeud.se i snart två års tid utan uppehåll. Det har varit väldigt kul för det mesta trots att jag inte skördat några stora framgångar. Tack till alla trevliga spelare jag mött och till admin som gör ett toppenjobb. Nu känner jag att jag vill lägga tid på lite annat och vill därför ta en paus på obestämd tid. Så ta bort mig är ni snälla! Om jag gör "comeback" framöver låter jag f.n vara osagt.Tack så mycket! Mvh Misssaigon /Maria

medskog

Re: Tack för mig!

Inlägg av medskog » 27 nov 2013, 16:34

Om du känner för att spela nån vänskapsmatch nån gång, så är det bara att du drar iväg en invite ;)

misssaigon

Inlägg av misssaigon » 27 nov 2013, 21:58

Hej medskog! Absolut, inte omöjligt. Jag kommer inte sluta spela helt, känner bara att det är dags att trappa ner lite. Spelar ju cup och wloh fortfarande... Peace out!

GLXKBLT

Inlägg av GLXKBLT » 07 dec 2013, 21:30

Nu är det dags att tacka för mig. Mitt mål var att vinna högsta divisionen 2 gånger och nu när jag gjort det har jag inget kvar att bevisa.

Jag hittade wordfeud.se säsong 6 men avvaktade med att anmäla mig till säsong 13. Nu har jag lirat 24 säsonger fyllda av motgångar och medgångar, idiotiska öppningar och smart upplagda fällor, 100-tals rullningar och ytterligare 100-tals ord som jag inte trodde fanns.

Jag vill speciellt tacka:

):sefine:( som har lärt mig det mesta som finns att lära inom Wordfeud, och lite till. Hon är Sveriges absolut bästa spelare! Hoppas att du tar dig samman och bestämmer dig för att vinna division ett snart. :D

Bueno1 som omedvetet tog på sig rollen som mentor för mig då ):sefine:( pausade i ett halvår. Jag hejar på dig i ettan nästa säsong. :)

Anders:) som med sitt fantastiska ordförråd blev min rival långt innan jag började med seriespelet. Lycka till framöver!

Tutaren som var min första mentor och som bidrog till att mitt intresse för Wordfeud blev ännu större.

Hurrfurr och Peter_Jesterrace som visat hur grymt det allra bästa motståndet i division 1 kan vara.

Piggsvin som på sin tid var på en helt egen nivå. Du läser nog inte detta men jag vill hemskt gärna ha revansch någon gång…

Mgh78, allas vår käre admin som driver den här fantastiska sidan!

Jag kommer nog lira lite i stegen när abstinensen blir för stor och vem vet, en dag kanske jag kommer tillbaka i seriespelet. Annars fortsätter jag i de olika cuperna och kommer förhoppningsvis till nästa SM för att försvara titeln. Jag skulle gärna vara med i en ”mästarnas mästare”-turnering med alla de tidigare vinnarna. Ha det bra allihopa Y(^_^)Y

/GLXKBLT

bueno1

Inlägg av bueno1 » 08 dec 2013, 10:56

Vad tråkigt att läsa att både Miss Saigon och GLXKKBLT tänker sluta. Ni har båda bidragit till många trevliga stunder i och kring spelet. Jag önskar er båda all lycka och jag hoppas att få se er i nästa SM till hösten. Men dessförinnan är ni och alla andra välkomna till ännu en tävling i Hallsberg där vi möts på riktigt (IRL). Så reservera helgen 8-9 mars för nya äventyr

misssaigon

Inlägg av misssaigon » 08 dec 2013, 13:39

Hej Bueno1! Jag tar bara en paus på obestämd tid från wf.se men fortsätter hålla hjärnan i trim med wloh, de omöjliga cuperna etc. :) hoppas vi återses, kanske Hallsberg eller Jkp eller Gbg, vem vet ! :)

Peter_Jesterrace

Inlägg av Peter_Jesterrace » 13 dec 2013, 21:56

Det var alltid lite extra kul att möta dig i serien, GLXKBLT... Lycka till med ditt wf-liv och allt annat. Vi möts nog på någon wf-arena inom kort eller långt...

misssaigon

Inlägg av misssaigon » 13 nov 2015, 09:50

Hej! Kände i somras att det var dags att prova på wordfeud.se. Nu är jag tillbaka alltså :) Försöker komma underfund med vilken serie som är trevligast att spela utöver Masters...

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Skriv svar